belmondoo napisał(a):Mija 5 dzień od złożenia zamówienia - żadnych informacji ze strony sklepu odnośnie stanu jego realizacji.
Nie bój, nie bój. Ja też czekałem z 3-4 dni , dzwoniłem, pisałem maile, na fb. I odpisali w końcu, że nie mają 2 pozycji z 4 zamówionych. Więc napisałem że zamawiam te same o innym 'litrarzu'. I już ich nie odpisywali tylko po 3 dniach dostałem że wysłali ale 3 z 4 zamawianych. I też czekałem ok 5 dni na dostawę. Taki mają 'styl' obsługi klienta. A ceny mają niezłe, trzeba przyznać. Towar 100% oryginalny.
Także jak ktoś jest cierpliwy to śmiało polecam. Aaa i dostałem wysyłkę free i próbkę, zakupy za ok 780 zł.
Podziele się wrażeniami, bo już 3 razy tam coś zamawiałem.
1. Nie odbierają telefonu - możecie zapomnieć o dodzwonieniu się.
2. Na maile nie odpisują. Zamówiłem jedną rzecz, za 2 dni drugą. Napisałem do nich maila z prośbą o połączenie wysyłek aby nie płacić 2 razy KW. Zapomnijcie!!!!. Generalnie to drugie zamówienie mi anulowali bo nie mieli na stanie ale zanim się o tym dowiedziałem to już dla tego 1-szego dostałem maila że wysłane.
Ogólnie masakra. Nie ma tam czegoś takiego jak aktualizacja zamówienia, więc jeśli chcecie coś zamówić to od razu kilka rzeczy jakby wpadł Wam do głowy pomysł, że może domówię. Zapomnijcie.
Z tego co ktoś tutaj pisał to jedyna forma kontaktu to facebook. Tam mu coś odpisali. Dodatkowo jeśli zamawiacie kilka sztuk i któregoś nie ma wtedy jakiś Polak dzwoni z tego telefonu co podany jest na stronie z przeprosinami i pytaniem czy realizujemy to co jest czy anulujemy całość. Tak miałem przy 1szym zamówieniu (Custo Man + VUI). Jak tylko jedną rzecz zamawiacie to wtedy nie ma telefonu jest tylko mail z przeprosinami itd.
To są moje spostrzeżenia przy 3 zamówieniach jakie tam zrobiłem. Także zyczę powodzenia w kontakcie. Ja juz odpuszczam jakikolwiek kontakt. Poprostu jak coś tam chce to zamawiam i do widzenia czekam czy zrealizuja czy przepraszamy. Koniec tematu
Sprzedam
Korek od Loewe Solo Loewe Platinum 100ml chętnie kupię!!
Dostałem maila po 5 dniach od złożenia zamówienia, oczywiście jednej z interesujących mnie pozycji brak na stanie. Domówiłem inną flachę mailowo. Ciekawe, ile teraz poczekam.
maruz napisał(a):Dostałem maila po 5 dniach od złożenia zamówienia, oczywiście jednej z interesujących mnie pozycji brak na stanie. Domówiłem inną flachę mailowo. Ciekawe, ile teraz poczekam.
Dokładnie taka sama sytuacja, tylko u mnie 6 dni oczekiwania na maila po złożeniu zamówienia. Zastanawiam się czy coś domawiać czy jednak odpuścić, bo na flaszkę będę czekał do końca maja z takim tempem.
No to ja też dodam coś od siebie. Zmówienie złożyłem we wtorek 25.04 po 15 minutach miałem już informację na mailu że towar został wysłany wieczorem info o nadaniu przesyłki, a dzisiaj paczka dotarła cała i zdrowa i nawet jakiś gratis dodali. Zamawiałem Chanele Allure Home Edition Blanche 50ml. Aha miała być poczta polska, a przysłali kurierem DPD
Ja żadnych zastrzeżeń nie mam zwłaszcza że cena najniższa w necie za te perfumy
Mnie anulowano zamówienie z powodu braku towaru, choć nie było tylko jednego produktu. Dostałam mail z przeprosinami dzisiaj i kod rabatowy (5 zł), złożyłam kolejne zamówienie i będę tak robić do skutku z uporem maniaka 8-) Aż trafię na to, że interesujący mnie towar będzie.... :lol:
ja nie polecam. zamówiłem raz,produkt, to po 2 godzinach przyszło ze produkt wyprzedany, myślę ok, dali rabat na następne zamówienie.no to zamawiam tester - niby wszytsko ok wczoraj mail że wysłali i jutro otrzymam paczkę a przed chwilą że niestety produktu nie ma...no to kurde co wysłali paczką skoro była już w drodze i miałem ją jutro otrzymać ????? dobrze że za pobraniem bo gdybym wpłacił kasę naprzód to bym się wkurw....
Do mnie jedzie, podobno!, gdyż jak czytałam tutaj nawet po rzekomym wysłaniu towaru zdarzają się cuda i dziwy w postaci "towar wyprzedany", moje trzecie z kolei zamówienie. Pierwszego nie zrealizowano z powodu braku części towaru nawet mnie nie pytając przy tym, czy chcę pozostały dostępny towar, drugie nadal wisi ze statusem "mamy w magazynie" i pomimo moich usilnych maili, pisania na face, brak odpowiedzi, co się z nim dzieje, a jednego z produktów zamawianych przeze mnie już nie ma na stronie (wyprzedał się jakiś czas po złożeniu zamówienia przeze mnie).
Szkoda wielka, nie wiem, czy mam trzymać pieniądze, czy kupować gdzieś indziej, na czasie mi nie zależy, ale ten kompletny brak jakiejkolwiek reakcji irytuje mnie na maksa.
Wiem, że nie o tym ten temat, ale w sumie, co z tego, że mają świetne ceny na niektóre perfumy, skoro i tak ich nie można kupić z powodu kiepskiego podejścia do klienta i braku kontaktu?!
Jestem wkurzona i niezależnie od ostatecznego wyniku kilka razy zastanowię się, czy kupować tam coś więcej w przyszłości.