Wtorek, 22 marzec 2022, 11:06
Jestem właśnie po rozmowie telefonicznej z @Ciacho13. Moja sprawa została wyjaśniona, wychodzą niedociągnięcia w funkcjonowaniu wiadomości prywatnych. Także z mojej strony wszystko już ok.
Wtorek, 22 marzec 2022, 11:06
Jestem właśnie po rozmowie telefonicznej z @Ciacho13. Moja sprawa została wyjaśniona, wychodzą niedociągnięcia w funkcjonowaniu wiadomości prywatnych. Także z mojej strony wszystko już ok.
Wtorek, 22 marzec 2022, 11:11
Temat znany od dawna. Mimo że nie miałem nigdy zastrzeżeń do samego towaru to dla mnie to nie jest partner do transakcji, biznesu itp. Nie lubię takiego podejścia, unikam.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wtorek, 22 marzec 2022, 11:37
4 słowa wyjaśnienia :
@Savoyen - temat wyjaśniony. @jendrula - i przelew zwrotny był zrobiony wczoraj ale jako klasyczny przelew. Numeru telefonu nie było widać w szczegółach przelewu więc trzeba było odesłać normalnie. Za to że przelewu jeszcze nie ma miej pretensje do Millenium - to najwolniejszy bank. @Vastuney - często na forum nie da sie wejść - np. W weekend prawie wcale. Niezależnie czy z poziomu pc czy telefonu. Do tego obojętnie czy domowe WiFi czy dane mobilne. Dopiero przestawienie przeglądarki chrome /firefox w tryb incognito pozwalał wejść na forum i to nie od razu - trzeba parę razy odświeżyć. Do tego czasami wyrzuca błędy przy logowaniu lub próbie wejścia w niektóre wiadomości prywatne - błąd 403 Forbiddden. @grabek77@gmail.com - i bardzo dobre podejście. Ja się za Tobą też nie stęskniłem
Wtorek, 22 marzec 2022, 11:56
Wtorek, 22 marzec 2022, 11:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wtorek, 22 marzec 2022, 12:32 przez jendrula. Edytowano łącznie: 1)
W wiadomościach prywatnych wysyłałem mój numer telefonu chyba 3 razy. Nieważne. Przelew dotarł.
Tylko dlaczego ustalmy termin wysyłki na jakiś dzień a potem siedzisz cicho i dopiero odpowiadasz na moje przypomnienie, wyznaczając sobie nowy termin jak gdyby nigdy nic?
Wtorek, 22 marzec 2022, 13:35
Stanę teraz w obronie @Ciacho13 bo widzę że trochę niesłusznie rozpoczął się tutaj lincz.
Chłop ma na straganie prawie TYSIĄC pozycji do odlewania, więc działa na zupełnie inną skalę. A niektórzy zachowują się jakby byli centrum wszechświata. "Wpłacam pieniążki więc rzucaj wszystko i odlewaj, mnie się należy bo tak, a jak jest obsuwa w terminie to robię dym i zły PR bo to na pewno oszust". Bo wcale przede mną xx osób nie zamówiło i nie czeka na realizację. Sam od Ciacha niejednokrotnie brałem flakony czy odlewki. Fakt, bywa że długo się czeka (raz czekałem na odlewki miesiąc ale nawet do głowy mi nie przyszło żeby obsmarować go na grupkach czy tutaj na forum i wrzucić do jednego wora z osobami które naprawdę robią syf i zasługują na potępienie). Nie trzeba być geniuszem żeby zauważyć, że potężny asortyment =/= realizacja i wysyłka na pstryknięcie palcem. Nikt nigdy nie przysyłał mi tak dobrze zabezpieczonych, porządnie zapakowanych rzeczy jak Ciacho. To się naprawdę chwali bo widać że dba o swoją markę i nie oszczędza na materiałach. Uważam że zawsze można się dogadać prywatnie - ja tak przynajmniej robiłem. Od razu podpytać o szczegóły i tyle, a w przypadku opóźnienia skontaktować się i spytać jak wygląda sytuacja. Żeby rozwiązać ten zgrzyt, proponuję aby Ciacho w swoim straganie zawarł notatkę w stylu "ze względu na dużą ilość zamówień wysyłka może potrwać dłużej niż standardowo" aby nie dawać paliwa do hejtu dla kontrahentów w gorącej wodzie kąpanych. A jeżeli komuś zależy na szybkiej transakcji i szybkiej wysyłce, to zawsze może poszukać gdzieś indziej. Wtedy zarówno jedna jak i druga strona uniknie niepotrzebnego stresu. Mamy wolny rynek.
Wtorek, 22 marzec 2022, 13:50
Przeczytaj może uważnie to co napisałem wyżej.
Ja wcale nie pisałem, że towar jest zły czy źle spakowany. Jeżeli @Ciacho13 nie może zrealizować zamówienia w jakimś terminie to po co udziela takiej informacji? Ja podjąłem decyzję o kupnie ze względu na ten termin. W przeciwnym razie bym nie kupował. Tylko tyle i aż tyle. Jeżeli Tobie pasuje taka komunikacja to już nie moja sprawa. Mi nie pasuje i dlatego tutaj to opisałem żeby przeczytały to być może osoby, które również zwracają na to uwagę.
Wtorek, 22 marzec 2022, 13:55
Uważam że fair byłoby zamieścić taką notatkę że z uwagi na rozmiary kolekcji i mało wolnego czasu w życiu prywatnym realizacja zamówień może potrwać od kilku dni do kilku tygodni. Argumenty są zasadne zarówno po stronie broniących jak i kupujących. Jakbym miał czekać tydzień na zamówienie, wolałbym wiedzieć że to taki standard i albo to akceptuje albo nie i tyle będzie znacznie mniej wpisów w tym wątku
mój stragan z odlewkami -> 50+ pozycji, w tym 30+ arabów, klony i mainstream https://perfuforum.pl/thread-16670.html
Wtorek, 22 marzec 2022, 13:57
Może też przeczytaj uważnie to co napisałem wyżej.
Skupiłeś się na tylko jednym akapicie o wysyłce, kontekst był inny. Wiem, że nie pisałeś o tym że towar jest zły i źle spakowany. Ja tam nadmieniłem, że paczki są profesjonalnie zabezpieczone i z dobrych materiałów. Co do terminów to wyszedłem z propozycją rozwiązania tego problemu w prosty sposób. Uniknie to nieporozumień w przyszłości (ostatni akapit).
Wtorek, 22 marzec 2022, 14:18
Dla mnie to nie było nieporozumienie tylko wprowadzenie w błąd (delikatnie rzecz ujmując), czyli przesłanie nieprawdziwej informacji (np. o nierealnym terminie wysyłki) na podstawie której podjąłem decyzję o przelewie pieniędzy.
To się ma nijak do twojej propozycji z ostatniego akapitu. Chyba, że celem ma być zamówienie bez jakichkolwiek oczekiwań co do terminu realizacji i całkowity bezsens jakiejkolwiek dalszej komunikacji.
Wtorek, 22 marzec 2022, 14:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Środa, 23 marzec 2022, 08:36 przez pblonski. Edytowano łącznie: 1)
Jeśli umawiam się że sprzedającym na konkretny termin wysyłki to liczę przynajmniej na informacje gdyby ten termin miał się zmienić. W życiu różnie bywa i byłbym w stanie zaakceptować opóźnienie w wysyłce pod warunkiem że będę o tym informowany odpowiednio wcześniej. W tym przypadku czas dostawy odgrywał kluczową rolę i z tego właśnie powodu pochodzi niezadowolenie Jendruli. Nie trafiają do mnie tłumaczenia że ktoś ma kilkaset pozycji. Jeśli nie jest w stanie sir z tym wyrobić to niech nie oferuje nierealistycznych terminów. Tutaj Ciastek < wymoderowano > powinien posypać głowę popiołem.
pblonski napisał Środa, 23 marzec 2022, 08:36:
Regulamin ogólny pkt. 2a.
Wtorek, 22 marzec 2022, 15:10
Panowie, na koniec dnia to jest FORUM osób interesujących się perfumami, nie sklep. Nie ma tu profesjonalnych sprzedawców (tak zakładam, mogę sie mylić), którzy cały dzień siedzą w piwnicznej kanciapie z tymi setkami flakonów i czekają na jakiś order. Każdy ma swoje życie, swoje różne zobowiązania i przesunięcia czasowe są wg mnie w to wpisane. Jeśli komuś zależało akurat w tym konkretnym przypadku na czasie, to oczywiście przykro, że zdarzyła się "obsuwa". Natomiast z mojego punktu widzenia nie uzasadnia to wrzucania na jakąś "czarną listę" forumowicza, który ma świetną kolekcję, wysoką reputację, jest zawsze miły w komunikacji (potwierdzają to moje wielokrotne zakupy flakonów / dekantów u niego) i zawsze dostarcza na najwyższym poziomie (choć może się zdarzyć, że z przesunięciem czasowym).
Wtorek, 22 marzec 2022, 15:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wtorek, 22 marzec 2022, 17:54 przez jendrula. Edytowano łącznie: 4)
Jeszcze raz. Tu nie chodzi o profesjonalnych sprzedawców i to czy ktoś sprzedaje kredki, perfumy czy materiały budowlane.
Jeżeli ktoś nie może czegoś zrealizować to po co coś obiecuje? Szczególnie wtedy kiedy drugiej stronie zależy na terminie. W tym przypadku mi zależało i dlatego przed przelewem zapytałem o termin realizacji. Jeszcze pól biedy jakbym otrzymał informacje w dniu ustalonej wysyłki, "stary, nie dam rady, załatwiaj gdzie indziej". Ale na przemilczenie sytuacji i oczekiwanie, że jakoś to będzie nie ma mojej zgody. Nie ma jeżeli chodzi o perfumy, szklarza, spawacza, lekarza czy mechanika. I stąd ten dzisiejszy post. Nie ma sensu już chyba kontynuować tego tematu bo do niczego nie dojdziemy. Ja już więcej u @Ciacho13 nie będę zamawiał. Szkoda, że tak wyszło bo towar ma pierwsza klasa i pakowanie jakiego nie powstydziłby się żaden sklep. A wręcz każdy mógłby brać z niego przykład.
Wtorek, 22 marzec 2022, 22:08
Przepraszam, a gdzie zniknął stragan użytkownika Ciacho13? Bo właśnie chciałem coś u niego zamówić...czy to jakiś odprysk tej dyskusji i niezadowolenia jednego z nowych forumowiczów?
Środa, 23 marzec 2022, 05:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Środa, 23 marzec 2022, 05:32 przez krystek. Edytowano łącznie: 2)
Przepraszam, a jakie znaczenie ma, że "nowy" użytkownik? Meritum dyskusji nie dotyczy stażu na forum. Kolega @jendrula zrozumiale wytłumaczył powody swojego, w mojej opinii zupełnie uzasadnionego, niezadowolenia. Zresztą sam sprzedający nie odniósł się do sedna sprawy, którą jest niemożność dotrzymania deklarowanego terminu.
"to co oni leją do tych flakonów jest mniej warte niż odcięta rurka od dekantu" Odlewki/ flakony na sprzedaż.
Środa, 23 marzec 2022, 06:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Środa, 23 marzec 2022, 16:55 przez Caruso. Edytowano łącznie: 3)
@descentered bo regulamin działu perfumy na sprzedaż mówi jasno: 17. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za dokonywane za pośrednictwem forum transakcje kupna-sprzedaży. Wszelkie kwestie sporne powinny być wyjaśnione pomiędzy sprzedającym a kupującym.
Powinien byc jeszcze dopisek - (wymoderowano) Caruso napisał Środa, 23 marzec 2022, 16:55:
Ogłoszenie: https://perfuforum.pl/announcement-13.html 1. Wprowadza się od dziś regułę niekomentowania decyzji moderatorów / administratorów na publicznym forum. Reguła ta wynika z pkt. 9 regulaminu ogólnego i jest jego aktualnie obowiązującą wykładnią uzupełniającą. 2. Pytania dotyczące decyzji moderatorskich oraz administracyjnych mogą być zadawane wyłącznie przez PW. Zadawać je mogą wyłącznie użytkownicy, których owe decyzje dotyczą.
Środa, 23 marzec 2022, 07:04
ja też czekam, i uważam, jak wyżej napisano, że dopisek, typu: mam dużo obowiązków, termin realizacji może się wydłużyć nawet do 3tyg. byłby git
Środa, 23 marzec 2022, 08:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Środa, 23 marzec 2022, 16:57 przez Caruso. Edytowano łącznie: 3)
(Środa, 23 marzec 2022, 05:20)krystek napisał(a): Przepraszam, a jakie znaczenie ma, że "nowy" użytkownik? Meritum dyskusji nie dotyczy stażu na forum. Kolega @jendrula zrozumiale wytłumaczył powody swojego, w mojej opinii zupełnie uzasadnionego, niezadowolenia. Zresztą sam sprzedający nie odniósł się do sedna sprawy, którą jest niemożność dotrzymania deklarowanego terminu. Ja tylko stwierdzałem fakt, tego też nie wolno? (Środa, 23 marzec 2022, 06:56)Skarbowy napisał(a): @descentered bo regulamin działu perfumy na sprzedaż mówi jasno: 17. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za dokonywane za pośrednictwem forum transakcje kupna-sprzedaży. Wszelkie kwestie sporne powinny być wyjaśnione pomiędzy sprzedającym a kupującym. właśnie, zadałem sobie trud przeglądnięcia tego rozbudowanego regulaminu i nie znalazłem punktu zaczepienia...natomiast znalazlem ten punkt, o ktorym piszesz i zdziwilem sie tym bardziej. zakładam, że osoby administrujące forum pomogą w interpretacji zasad. pblonski napisał Środa, 23 marzec 2022, 09:23:
Cytat:zadałem sobie trud przeglądnięcia tego rozbudowanego regulaminu i nie znalazłem punktu zaczepienia...natomiast znalazlem ten punkt, o ktorym piszesz i zdziwilem sie tym bardziej. zakładam, że osoby administrujące forum pomogą w interpretacji zasad. 1) To, że Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za dokonywane za pośrednictwem forum transakcje kupna-sprzedaży nie wyklucza podejmowania działań mających na celu dążenie do tego aby transakcje były bezproblemowe. 2) Regulamin ogólny, pkt III.4: 4. W przypadku działań nieokreślonych wprost w regulaminie, mających w ocenie Moderacji negatywny wpływ na Perfuforum lub użytkowników Perfuforum, moderacja ma możliwość w ramach swoich uprawnień, nałożenie na użytkownika dowolnych sankcji, z zablokowaniem dostępu do działu na czas nieokreślony włącznie. 3) Ogłoszenie https://perfuforum.pl/announcement-13.html 1. Wprowadza się od dziś regułę niekomentowania decyzji moderatorów / administratorów na publicznym forum. Reguła ta wynika z pkt. 9 regulaminu ogólnego i jest jego aktualnie obowiązującą wykładnią uzupełniającą. 2. Pytania dotyczące decyzji moderatorskich oraz administracyjnych mogą być zadawane wyłącznie przez PW. Zadawać je mogą wyłącznie użytkownicy, których owe decyzje dotyczą.
Środa, 23 marzec 2022, 08:28
Ależ oczywiście, że wolno. Jednak z Twojego stwierdzenia faktu wynika, że "nowy" użytkownik nie ma prawa do uzasadnionego umieszczenia sprzedawcy na "czarnej liście". A w ustaleniu przyczyny zniknięcia straganu, to najlepiej chyba pytać jego właściciela.
"to co oni leją do tych flakonów jest mniej warte niż odcięta rurka od dekantu" Odlewki/ flakony na sprzedaż.
Środa, 23 marzec 2022, 09:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Środa, 23 marzec 2022, 17:04 przez Caruso. Edytowano łącznie: 1)
Cytat:@descentered bo regulamin działu perfumy na sprzedaż mówi jasno: 17. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za dokonywane za pośrednictwem forum transakcje kupna-sprzedaży. Wszelkie kwestie sporne powinny być wyjaśnione pomiędzy sprzedającym a kupującym. A Ciastek chyba focha strzelił |
|