Piątek, 10 styczeń 2020, 11:32
Piątek, 10 styczeń 2020, 11:51
Haha, dzięki :lol:
W D. mają już podgląd na żywo. Jeszcze trochę i ruszamy.
Piątek, 10 styczeń 2020, 12:53
:lol: :lol: :lol:
Piątek, 10 styczeń 2020, 14:20
Dobre :lol:
Piątek, 10 styczeń 2020, 15:22
ale chop napisał(a):Haha, dzięki :lol: Poprawiłeś mi humor, chopie! :lol:
Artur
Piątek, 10 styczeń 2020, 17:34
Wracając nieco do wątku, sprawa będzie dynamiczna. Wiele argumentów z ilością filii stacjonarnych, kosztów S i D jest trafnych. Również mniejszych kosztów i innego systemu dystrybucji detalicznej Notino, ich partycypacji w handlu B2B - z resztą S i D też mają tu swój udział.
Argumenty udzielane przez konsultantów są co najwyżej zabawne ale nie miałbym im tego za złe. Czy to koniec S i D - nie, firmy z takim obrotem i historią handlową umieją się przekształcać w miarę potrzeb - a wynika, że aktualnie (jeszcze?) nie ma potrzeby. Udział N w rynku jest mniejszy (tak sądzę), mają z resztą kilka sklepów w stosunku do kilku set czy tysięcy S i D, więc te nie trzęsą od razu portkami. Koszty prowadzenia biznesów za granicą są inne, bo padały argumenty, że S robi lepsze promo za granicą. Wiele produktów czy usług jak duże koncerty - są w Polsce droższe niż chociażby w Czechach czy Niemczech, tego doświadczam notorycznie i nie chodzi tu o to, że zespół jedzie 300km wte czy wewte. N też się zmienia i doświadczamy znaczących podwyżek cen, są to zabiegi w handlu znane od dziesiątek lat, sam pisałem w innym wątku że cena MEMO AL jest teraz wyższa o 300 zł od Q - ale od tego są też algorytmy, szacujące ceny w odniesieniu do ilości wyszukiwań danej marki czy produktów itp. I dlatego my forumowicze na szarym forum, mamy co robić
Straganik https://perfuforum.pl/thread-18333.html
Sobota, 11 styczeń 2020, 12:02
"Szanowny Panie,
Przepraszamy za niedogodności oraz opóźnienie w dostawie zamówienia. W zaistniałej sytuacji chcielibyśmy zaproponować Panu wysłanie rekompensaty. Będziemy wdzięczni za podanie adresu do korespondencji. Z poważaniem xxxxx xxxxx Obsługa sklepu douglas.pl"
Sobota, 11 styczeń 2020, 12:35
Powiedz żeby dorzucili Ci tego nowego Diora Homme i sprawa pójdzie w zapomnienie
Sobota, 11 styczeń 2020, 12:51
Mi rekompensata i podawanie adresu kojarzy się z czymś takim:
Dzień dobry, my w sprawie rekompensaty.
Niedziela, 12 styczeń 2020, 03:16
Albo na schronisko dla zwierząt. Ciekawe jak wybrną.
Wtorek, 14 styczeń 2020, 14:06
Przesyłka dotarła.
Całkiem sympatyczna zawartość Czapka A&F, torba Mercedes Benz Parfums oraz pakiet sampli.
Wtorek, 14 styczeń 2020, 14:11
no i szacun, wybrneli
Wtorek, 14 styczeń 2020, 14:13
Gadżety są, a zamówione perfumy?
Wtorek, 14 styczeń 2020, 14:15
Dotarły oczywiście, piątego dnia roboczego.
Wtorek, 14 styczeń 2020, 14:17
biaggi0303 napisał(a):no i szacun, wybrneli Eeee, czy aby na pewno? Dali darmowe reklamówki, których mają pewnie pełno na zbyciu
Wtorek, 14 styczeń 2020, 14:27
Mam taką samą czapkę. Zauważyłem, że w D w galerii Alfa w Białymstoku jakieś pół roku temu, zmienili układ lokalu a co za tym idzie mocno okroili męski dział perfum. Tak na oko myślę że zniknęła jakaś 1/3 ekspozycji. Wyparowało bardzo dużo klasycznych zapachów.
Wtorek, 14 styczeń 2020, 14:34
supermariobros napisał(a):To idz i popros, moze dostaniesz jak sa na zbyciu hahabiaggi0303 napisał(a):no i szacun, wybrneli A tak na serio to co to za roznica, czy dostaja to za darmo czy kupuja? Oczywistym jest przeciez, ze Panie z obslugi nie zrzucaly sie na prezent dla niego Chop dostal fajny gratis i tyle w temacie Lead time z dupy, ale chociaz potrafili sie odwdzieczyc za niedogodnosci...
Wtorek, 14 styczeń 2020, 14:40
+1
Wiele firm by poprzestało na mailowych przeprosinach. Tu nie chodzi o wartość gratisów ale o sam fakt Na pewno się przydadzą, a i będą mi przypominać o pozytywnym zakończeniu akcji.
Wtorek, 14 styczeń 2020, 14:45
Ważne, że chop zadowolony, nic dodać, nic ująć
|
|