Poniedziałek, 5 sierpień 2019, 13:34
Ponad dwa lata temu kupiłem w Quality na rozbiórkę flakon Historiae Mystic Oud. Flakon, który otrzymałem miał lekko krzywo nakręcony atomizer, w sensie całą tę nasadkę z atomizerem. O ile był to defekt kosmetyczny i nie miało to żadnego wpływu na korzystanie z flakonu, to w zeszłym tygodniu, kiedy chciałem go użyć, to okazało się, że flakon się rozszczelnił a spod tej nasadki ma miejsce wyciek ( plus upaprałem sobie całą dłoń a perfumy te jak się okazuje mają konsystencję olejku który niesamowicie ciężko jest zmyć )
Piszę właśnie do Quality w przedmiocie wymiany flakonu, zdaję sobie sprawę że nie jest on już objęty gwarancją ani rękojmią ale tyle się nasłuchałem o poziomie obsługi klienta w tej perfumerii, że liczę na to że wymienią
Miał ktoś może kiedyś podobną sytuację ? W sensie z reklamacją po tak długim czasie, myślicie że wymienią ?
Piszę właśnie do Quality w przedmiocie wymiany flakonu, zdaję sobie sprawę że nie jest on już objęty gwarancją ani rękojmią ale tyle się nasłuchałem o poziomie obsługi klienta w tej perfumerii, że liczę na to że wymienią
Miał ktoś może kiedyś podobną sytuację ? W sensie z reklamacją po tak długim czasie, myślicie że wymienią ?