Wtorek, 18 październik 2011, 10:41
Widać.
Wtorek, 18 październik 2011, 10:41
Widać.
Wtorek, 18 październik 2011, 10:52
Niszka napisał(a):Nie mogłem się powstrzymać. Widać animację? Dobre
Wtorek, 18 październik 2011, 11:09
^hahaha jestem jeszcze za młody na oldschoolowe ferrari... jeszcze ze 20 kilo i muszą zacząć wypadać mi włosy
hito wa mikake ni yoranu mono...
http://www.fragrantica.com/member/40210/ http://perfumomania.wordpress.com/
Wtorek, 18 październik 2011, 11:12
Animacja jest O.K.
Czwartek, 30 sierpień 2012, 23:36
Sierota napisał(a):za tym tęsknię - Lincoln Continental, Mark V, silnik V8, 7.5L...bajkaWitam w klubie . Mój profi na perfuforum nazwałem właśnie na cześć tej marki którą wręcz kocham . Marzę prawie o tym samym, tyle że o modelu Continental Town Car. Mimo wszytsko Mark V też jest extra. Tak w ogóle poza perfumową pasją w pierwszej kolejności interesuje się motoryzacją, głównie klasyczną i przede wszystkim motoryzacją amerykańską. Mój ulubiony typ aut to duże, klasyczne sedany. Obecnie, z europejskich marzy mi się taki wóz: unikalny model Opla w tej wersji. Z amerykańskich - ojj jest tego wiele . Póki co przygotowuje się do zakupu znanego i porządanego przez wielu już klasyka :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fragrantica.com.pl/uzytkownicy/545/">http://www.fragrantica.com.pl/uzytkownicy/545/</a><!-- m -->
Sobota, 1 wrzesień 2012, 21:15
Lincoln napisał(a):Sierota napisał(a):za tym tęsknię - Lincoln Continental, Mark V, silnik V8, 7.5L...bajkaWitam w klubie . Mój profi na perfuforum nazwałem właśnie na cześć tej marki którą wręcz kocham . Marzę prawie o tym samym, tyle że o modelu Continental Town Car. Mimo wszytsko Mark V też jest extra. Tak w ogóle poza perfumową pasją w pierwszej kolejności interesuje się motoryzacją, głównie klasyczną i przede wszystkim motoryzacją amerykańską. Mój ulubiony typ aut to duże, klasyczne sedany. Obecnie, z europejskich marzy mi się taki wóz: To Commodore czy Senator?
Niedziela, 2 wrzesień 2012, 17:19
Widzę że zdjęcie nie do końca wyświetla się poprawnie :x . To Senator, dokładnie seria A1 produkowana od 1978 do 1982.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fragrantica.com.pl/uzytkownicy/545/">http://www.fragrantica.com.pl/uzytkownicy/545/</a><!-- m -->
Niedziela, 2 wrzesień 2012, 21:41
Lincoln napisał(a):Widzę że zdjęcie nie do końca wyświetla się poprawnie :x . To Senator, dokładnie seria A1 produkowana od 1978 do 1982.Piękne auto, jak byłem mały to sąsiad miał Commodore, jakieś 25 lat temu, niesamowicie wygodne i luksusowe. Sam miałem Rekorda 2.0 benzyna, piękne wnętrze, wszystko w welurach, kanapy na sprężynach, można było spać na nich, cód miód. Nie robi się już teraz takich aut, nawet za kilkaset tysięcy, a szkoda.
Niedziela, 9 wrzesień 2012, 17:21
maciuch2 napisał(a):Nie robi się już teraz takich aut, nawet za kilkaset tysięcy, a szkoda. Świetnie powiedziane. Poza tym uważam że obecne trendy samochodowe doskonale oddają trendy panujące w świecie perfum.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fragrantica.com.pl/uzytkownicy/545/">http://www.fragrantica.com.pl/uzytkownicy/545/</a><!-- m -->
Niedziela, 9 wrzesień 2012, 18:47
Lincoln napisał(a):Dokładnie, to samo zresztą dzieje się w elektronice użytkowej, kiedyś wzmacniacze audio ważyły po 20 i wiecej kilo, miały świetne markowe podzespoły i miały służyć długimi latami. Samochody tak samo, zobacz stare modele mietka 123, czy 124, przebiegi rzędu 500 000 kilometrów nie robią na nich wrazenia, pokaż mi auto obecnie produkowane, które przejedzie bezawaryjnie 50 000 - nie ma takiego. Ostatnio miałem okazje przejechać się nową C-klasa i powiem tak: fura za prawie 200 000 a w srodku tani plastik i niewygodne fotele obszyte jakimś popierdółkowatym sztucznym materiałem, który za 10 lat będzie poprzecierany jak stare rajstopy. W moim ponad 20-letnim Oplu Rekordzie welur był idealny, nie dało sie tego przetrzec ani zniszczyć, po prostu był to dobry materiał, który miał służyć długie lata.maciuch2 napisał(a):Nie robi się już teraz takich aut, nawet za kilkaset tysięcy, a szkoda. Reasumując perfumy, samochody, elektronika, agd, wszędzie są cięte koszty, niestety samochody i elektronikę projektuje teraz księgowy, a nie inżynier i mamy to co mamy na rynku. Dobra ponarzekaliśmy jak to Polacy lubią, czas zmienić nastawienie. Mi się na przykład marzy Nissan GTR, ale cena to z butów wyrywa i pozostanie on w sferze marzeń.
Niedziela, 9 wrzesień 2012, 21:25
Jestem pasjonatem aut marki Mercedes ale ta marka w dzisiejszej formie dla mnie nie istnieje. Obecne produkty tej marki przypominają mi plastikowe samochody-zabawki z odpustu a nie auta słynące z tego z czego produkty Mercedesa słynęły. Jedynie klasyka do lat 90-tych u mnie się liczy. Z resztą afrykańscy dyktatorzy wiedzą najlepiej co dobre , na wyposażeniu ich floty są przeważnie same W126 czy legendarne 600 Pullmany, uważane za poprzednika dzisiejszego wozidła możnych nowoczesnej Europy, Maybacha. Co prawda Maybach jest solidniej wykonany (w końcu za takie pieniądze inaczej być nie może) ale myślę że w Afryce raczej nie dałby mimo wszystko pojeździć tyle co jego protoplasta, to samo obecna seria S, W221. A co do Opla Rekorda nad tym klasykiem też się zastanawiam . Swego czasu jechał taki przede mną i wpadł mi w oko. Dawno miałeś swojego Rekorda? Jeśli tak wiesz jakie były jego dalsze losy?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fragrantica.com.pl/uzytkownicy/545/">http://www.fragrantica.com.pl/uzytkownicy/545/</a><!-- m -->
Niedziela, 9 wrzesień 2012, 23:04
Lincoln napisał(a):Jestem pasjonatem aut marki Mercedes ale ta marka w dzisiejszej formie dla mnie nie istnieje. Obecne produkty tej marki przypominają mi plastikowe samochody-zabawki z odpustu a nie auta słynące z tego z czego produkty Mercedesa słynęły. Jedynie klasyka do lat 90-tych u mnie się liczy. Z resztą afrykańscy dyktatorzy wiedzą najlepiej co dobre , na wyposażeniu ich floty są przeważnie same W126 czy legendarne 600 Pullmany, uważane za poprzednika dzisiejszego wozidła możnych nowoczesnej Europy, Maybacha. Co prawda Maybach jest solidniej wykonany (w końcu za takie pieniądze inaczej być nie może) ale myślę że w Afryce raczej nie dałby mimo wszystko pojeździć tyle co jego protoplasta, to samo obecna seria S, W221. A co do Opla Rekorda nad tym klasykiem też się zastanawiam . Swego czasu jechał taki przede mną i wpadł mi w oko. Dawno miałeś swojego Rekorda? Jeśli tak wiesz jakie były jego dalsze losy?Rekorda to sprzedałem jakieś 10 lat temu koledze, a on dalej go pogonił. Nigdy nie miałem bardziej wygodnej fury, o szerokości i profili foteli nie wspomnę, na tylnych kanapach sprężyny i kąt rozwarty między siedziskiem a oparciem(spać można godzinami), potem był scorpio wieloryb, jakieś golfy, avensis teraz rodzina mi się powiększyła i musiałem jakieś kombi kupić myślałem o pasku b6, ale pojeździłem testowo i maskara jakaś, kupiłem poprzednią wersje b5FL 1,9d, bo te nowe dwulitrowe diesle to porażka straszna. Mam w miarę przegląd w furach bo mój ojciec ma warsztat samochodowy więc od maleńkości coś tam dłubałem zawsze i widziałem co się psuje i w jakich furkach najczęściej. Z drugiej strony mój szwagier lubi dobre furki i ma możliwości żeby często zmieniać, a ja dzięki temu oblatam sobie co jakiś czas co nieco. Wiec mam porównanie nowoczesnych technologii z retro klimatami.
Poniedziałek, 10 wrzesień 2012, 10:00
Ja przymierzam się teraz do tego po nowym roku, jest to jakieś marzenie w ramach zasięgu bo przestałem się oszukiwać maserati nigdy nie kupię Nawet jak będzie brakować kasy do odpowiedniej wersji sprzedam 80% zapasów perfumeryjnych.
http://www.vwcruise.com/resources/A4+B8+1.jpg
Poniedziałek, 10 wrzesień 2012, 14:40
Ładna ta Audica :-) Ja tam MUSZĘmieć w garażu kiedyś Forda Mustanga -> http://andrexblogroll.files.wordpress.co...ustang.gif no ewentualnie te nowsze roczniki, najlepiej Shelby.
Poniedziałek, 10 wrzesień 2012, 17:26
Znany dobrze model w szczególności z filmu gone on 60 s.
Wtorek, 11 wrzesień 2012, 21:34
Segment F
Niedziela, 6 październik 2013, 17:56
BMW E24 635 csi lub E31 850 csi. Marzę znaleźć takie w stanie kolekcjonerskim a następnie wygrać w totka, aby mieć na utrzymanie. Ewentualnie Mietek W126.
TOP 3
1. Tom Ford Grey Vetiver 2. Dior Homme 3. Azzaro Pour Homme
Niedziela, 6 październik 2013, 18:14
tak wygląda moje auto marzeń
BMW M3 e92 KONIECZNIE w macie wcześniej było BMW e60 Biała perła z czarnym dachem i felgami, ale odkąd widziałem na żywo M3 w granatowym macie i to co koleś wyczynił przede mną na ulicy, szczęka mi opadła.
Niedziela, 6 październik 2013, 22:35
Porsche 356 Speedster i Aston Martin DB9 :roll:
„Jeśli spośród opinii panujących w danej epoce wykluczymy opinie inteligentne, to pozostanie „opinia publiczna”.”
Nicolás Gómez Dávila
Poniedziałek, 7 październik 2013, 14:01
- Chevrolet Camaro SS '69
- BMW e34 540i - Range Rover Sport - Porsche Panamera |
|