Poniedziałek, 21 styczeń 2019, 17:52
Drodzy forumowicze, zwracam się do Was z prośbą. 31 grudnia przeprowadziłem rozbiórkę dwóch zapachów Tom Ford: OW i NP Forte. Jeden z nich czyli NP Forte zamówiony ze sklepu internetowego perfum-klik.pl natomiast OW z kalaaps.pl. NP już został wysłany, niestety z OW jest problem, 7 stycznia perfumy opłacone i do dzisiaj nie mam żadnej informacji o perfumach.
Kontakt ze sprzedającym zerowy – brak odpowiedzi na maile czy tel. SMS, również przez allegro nie otrzymałem żadnej wiadomości zwrotnej.
Teraz moje pytanie, czy ktoś z Was mieszka w okolicach tego sklepu i mógłby dla mnie sprawdzić co się stało z moim zamówieniem, oczywiście pokryję koszty dojazdu, nawet za czas który musi wygospodarować. Jest to spora kwota bo 1400zł, zrzuciło się na nią kilka osób, które również chciałby aby temat już się zakończył. Będę zobowiązany za pomoc.
Dziękuje
Marek
Kontakt ze sprzedającym zerowy – brak odpowiedzi na maile czy tel. SMS, również przez allegro nie otrzymałem żadnej wiadomości zwrotnej.
Teraz moje pytanie, czy ktoś z Was mieszka w okolicach tego sklepu i mógłby dla mnie sprawdzić co się stało z moim zamówieniem, oczywiście pokryję koszty dojazdu, nawet za czas który musi wygospodarować. Jest to spora kwota bo 1400zł, zrzuciło się na nią kilka osób, które również chciałby aby temat już się zakończył. Będę zobowiązany za pomoc.
Dziękuje
Marek