Piątek, 16 luty 2018, 14:14
Mam podejście analogiczne do Was.
W wielu przypadkach "wąchamy perfumy oczami".
Zastanawia mnie tylko, jaki procent ludzi kieruje się podobnymi przesłankami?
Chyba nieduży. Wskazują na to co raz bardziej popularne "rozbiórki" i uniwersalizacja flakonów / opakowań produkowanych przez mainstream.
Temat flakonów jest ściśle związany z tematem "dokąd zmierzają perfumy".
Czy wskoczymy na jakiś nowy poziom ich prezentacji?
Czy cofniemy się do uproszczenia i "butelek po alkoholach"?
W wielu przypadkach "wąchamy perfumy oczami".
Zastanawia mnie tylko, jaki procent ludzi kieruje się podobnymi przesłankami?
Chyba nieduży. Wskazują na to co raz bardziej popularne "rozbiórki" i uniwersalizacja flakonów / opakowań produkowanych przez mainstream.
Temat flakonów jest ściśle związany z tematem "dokąd zmierzają perfumy".
Czy wskoczymy na jakiś nowy poziom ich prezentacji?
Czy cofniemy się do uproszczenia i "butelek po alkoholach"?