Poniedziałek, 27 grudzień 2021, 18:16
(Poniedziałek, 27 grudzień 2021, 17:57)Danio napisał(a): Dior nie działa przypadkowo. Dwudziestoletni ciemnoskóry to ukłon marki w stronę nadrobienia reputacji po starej sprawie min. https://www.elleman.pl/artykul/dior-wyco...0902030718
ja nie rozumiem tej poprawności politycznej, a artykule jest przecież napisane, że
Cytat:"Przy pisaniu scenariusza twórcy reklamy konsultowali się z przedstawicielami społeczności północnoamerykańskich Indian oraz organizacją Americans for Indian Opportunity"nie wiem czy widziliście reklamę NIKE z czarnoskórą mega otyłą kobietą, która chyba kiedyś była facetem [w sieci najbardziej znany jest bilbord]
i oczywiście rozumiem, że chodzi o to, żeby pokazać że ludzie są różni... bla bla bla
tylko odpowiedzcie mi na pytanie, patrząc na taki bilbord, do czego to mnie ma niby zachęcić?
przecież reklama z założenia, ma mnie skusić na produkt
no nie mówcie mi, że po zobaczeniu takiego bilbordu jesteście zachęcenie do czegokolwiek