Sobota, 5 maj 2012, 07:01
Ależ nie trzeba szukać za granicami, gdyż polskie kino offowe jest fenomenalne.
Sobota, 5 maj 2012, 07:01
Ależ nie trzeba szukać za granicami, gdyż polskie kino offowe jest fenomenalne.
Sobota, 5 maj 2012, 08:35
pknbgr napisał(a):Ależ nie trzeba szukać za granicami, gdyż polskie kino offowe jest fenomenalne.Trzeba. Trzeba wszędzie szukać , wszędzie gdzie się da. Inaczej ta tandeta nas wessie .Ten kicz nas zaleje po dziurki w nosie. Ta .............papka, żeby nie powiedzieć dosadnie ( ale niestety prawdziwie) , te rzygowiny nam serwowane są wszechobecne. ,,Trzeba się ratować"
Pozostań w pokoju a ruchy miej roztropne , aby uderzając się w łokieć nie trafić w to miejsce które czyni prąd.
Mam ciało osiemnastolatki.( Trzymam je w tapczanie).
Sobota, 5 maj 2012, 09:25
1kemoT napisał(a):domurst napisał(a):Dorzucam "Cienką czerwoną linię" i "Walc z Baszirem"Pamiętam, że adaptacja filmowa "Cienkiej czerwonej linii" wbiła mnie w kinowy fotel. Zgadzam się. Dla mnie jest to najlepszy film jaki w życiu widziałem. Nie dość, że porusza uniwersalny temat egzystencjalny ("człowiek wobec zła") czyli, generalnie, jest o czymś, to jeszcze szczegóły są tak wysmakowane, że razem otrzymujemy ARCYDZIEŁO. Fantastyczna muzyka to jedno, ale zdjęcia to absolutne mistrzostwo świata. No i obsada tez powala na kolana. Mój zdecydowany number one. W podobnym klimacie (muzyczne i artystycznie) jest tez "Misja" Joffe'a.
Luksus dla mnie - piękna kobieta u boku, perfumy i dobre espresso
Opium dla mas - blog o męskich perfumach Fragrantica PL - mój profil
Sobota, 5 maj 2012, 09:27
Zapomniałem - jeszcze jeden film mną konkretnie "trząchnął". Muzycznie przede wszystkim - "Vengo" Gatlifa. Bezskutecznie szukam tego na DVD w ludzkiej cenie, także gdyby ktoś znał dojście lub miał w kolekcji to chętnie odkupię...
Luksus dla mnie - piękna kobieta u boku, perfumy i dobre espresso
Opium dla mas - blog o męskich perfumach Fragrantica PL - mój profil
Środa, 23 maj 2012, 06:54
Teraz już takich dobrych filmów nie robią niestety. Osobiście jestem fanem starego kina, czasy: Delona, Belmondo ,Newmana, Brando. Z filmów które mogę polecić, które w ostatnim czasie oglądałem: ,,Nietykalni'', ,,Gran Torino'' i troche starszy braci Cohen: ,,To nie jest kraj dla starych ludzi'',
Czwartek, 24 maj 2012, 12:13
Z wojennych klimatów polecam.
http://www.filmweb.pl/film/Kiedy+ucichn ... 1998-36106 http://www.filmweb.pl/film/Morderczy+Af ... 990-213280 http://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%99kna+ ... 996-128713 Moim zdaniem wart szczególnego zainteresowania jest Morderczy Afganistan .Sowieckie realia i ogólna ruska nędza swietnie pokazane.
Mój obecny TOP 3
YSL Kouros Guy Laroche Horizon YSL Rive Gauche
Czwartek, 24 maj 2012, 13:14
Ten trzeci nie do zdobycia nigdzie, ale w zeszłym tygodniu go spiratowałem i w weekend planuję obejrzeć.
Powtórzę się i w ojennym klimacie polecę oczywiście "Thin Red Line". To niedawno widziałem - http://www.filmweb.pl/film/Id%C5%BA+i+patrz-1985-35185 i również polecam. Mocny i dość surowy, ale fantastyczny.
Luksus dla mnie - piękna kobieta u boku, perfumy i dobre espresso
Opium dla mas - blog o męskich perfumach Fragrantica PL - mój profil
Czwartek, 24 maj 2012, 13:17
Z wojennych polecam Full Metal Jacket Stanleya Kubricka.
Czwartek, 24 maj 2012, 13:18
Czwartek, 24 maj 2012, 13:23
pknbgr napisał(a):Z wojennych polecam Full Metal Jacket Stanleya Kubricka. O ile pierwsza część filmu zrobiła na mnie wrażenie, to część "wietnamska" mnie znudziła. Jako ciekawostkę napiszę, że cały ten "Wietnam", nakręcono jakieś 5 kilometrów od mojego domu Praktycznie codziennie mijam te budynki...
Czwartek, 24 maj 2012, 13:28
RoQ napisał(a):Przyznam, że mnie też. Choć całość jednak robi szokujące wrażenie.pknbgr napisał(a):Z wojennych polecam Full Metal Jacket Stanleya Kubricka.
Czwartek, 24 maj 2012, 16:15
Z wojennych zdecydowanie mogę polecam Oskarowy "The Hurt Locker",a poza tym "9 kompanię".
Czwartek, 24 maj 2012, 21:38
pknbgr napisał(a):Dorzucę jeszcze Zaginioną Autostradę Lyncha. Dla jednych przerost formy nad treścią, dla mnie (i pozostałych) bardzo dobry łamacz mózgu. Uwielbiam jego filmy. To jeden z ciekawszych twórców wg mnie. Oprócz Zagubionej autostrady najlepsze są wg mnie Eraserhead, Mulholland Drive i Inland Empire. No i oczywiście serial Twin Peaks.
Czwartek, 24 maj 2012, 21:42
pknbgr napisał(a):Widziałem pierdylion razy Dzień Świra i za każdym razem rozumiem go w inny sposób. Coraz mniej mnie śmieszy, a coraz bardziej przeraża swoim (przerysowanym) gorzkim realizmem. Mnie Dzień Świra nigdy nie śmieszył. Widziałem go raz i poczułem się po seansie tak przygnębiony, że nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby obejrzeć go drugi raz.
Czwartek, 24 maj 2012, 21:46
LOL napisał(a):Shame (Fenomenalny Fassbender) Film wbija w fotel, nie pozwala o sobie zapomnieć. Widziałem to wczoraj. Niezły film, ale jakiegoś większego wrażenia na mnie nie zrobił. O podobnej tematyce są Cząstki Elementarne wg książki Houellbecqa. Również warte obejrzenia, z tego co pamiętam. A może ktoś poleci mi jakieś dobre SF. Polubiłem ostatnio ten gatunek; mój nr 1 to 2001: Odyseja Kosmiczna, nr 2 to Łowca Androidów i w zasadzie nic innego równie dobrego nie znam. Widziałem sporo sf, tak mi się wydaje, z niezłym klimatem, które się fajnie oglądało, ale brakowało tego ciężaru i wielowymiarowości, co w tych dwóch filmach.
Piątek, 25 maj 2012, 08:03
Ciężko będzie dogodzić jeśli za punkt odniesienia bierzesz taką klasykę . Polecam przede wszystkim znakomity "Moon" a jeśli interesuje Cię klasyczny horror w klimatach twardego sci-fi to proponuję "Pandorum".
"Moon" zresztą to film bardzo uniwersalny podejmujący ważny temat i nie jest skierowany jedynie do miłośników sci-fi.
Piątek, 25 maj 2012, 09:22
Kapłanie - no jeśli szukasz SF z ciężarem, to wiele ton waży "Brasil" - sf w klimatach Orwella - tyle że jest super mroczne.
W podobnym klimacie - Miasto zaginionych dzieci Świetny jest, Children of Men - który u nas przeszedł bez echa. 12 małp - też taka pozycja obowiązkowa. Dystrykt 9 - jest naprawdę zajebisty. (myślałam że będzie kiepski, a tu takie zaskoczenie) Equilibrium - też było niezłe. Cube Z luźnych klimatów bardziej dla rozrywki polecam Priest'a - :] Jest taki "komiksowy".
Piątek, 25 maj 2012, 09:36
Z sci-fi:
Obcy (cała seria) Terminator (tylko dwie pierwsze części) Coś (z Kurtem Russelem) Moon.
Piątek, 25 maj 2012, 09:44
pknbgr napisał(a):Coś (z Kurtem Russelem) A może przypomnisz sobie tytuł? Coś z Kurtem Russelem, to dość ogólne...
Piątek, 25 maj 2012, 09:48
FourOfKind napisał(a):A może przypomnisz sobie tytuł? Coś z Kurtem Russelem, to dość ogólne...Hahahaha! Genialne Jak komuś spodoba się 12 małp i Brazil to myślę, że warto zerknąć na inne filmy Gilliama. Gość ma niepowtarzalny styl, który trzeba lubić. Ale jak się lubi, to oglądanie jego filmów sprawia masę przyjemności. |
|