Czwartek, 8 październik 2020, 08:56
Szukałem podobnego tematu na forum ale niestety nie znalazłem. No więc żeby wylać swój żal go założyłem.
Rzecz rozbija się o rozbiórkę najnowszych Amouage. Perfumeria wystawiła je przedpremierowo nie zaznaczając, że flakonów nie mają, nie zaznaczając również że wysyłka nastąpi później niż napisane na stronie. Po złożeniu zamówienia, dostałem informację że w ciągu 48h flakony zostaną wysłane. Po przeczekaniu tego czasu nadal nie było żadnego info dot. zamówienia. Pisałem maile, dzwoniłem. Zostałem zapewniony że na pewno w przeciągu kolejnych 48h perfumy zostaną wysłane. Nie zostały. Po tygodniowym oczekiwaniu podjąłem decyzję o anulowaniu zamówienia i napisałem e-maila z prośbą o anulację i zwrot pieniędzy na konto.
Minęło 14 dni, po kilku kolejnych telefonach i mailach pieniędzy nadal nie mam na koncie. Biorąc pod uwagę, że nie był to zwrot lub reklamacja towaru, bo żadnego towaru nie otrzymałem tylko odstąpiłem od umowy, liczyłem że perfumeria wyrobi się we własnym terminie 14 dni na zwrot środków na konto. Nie wyrobili się. Chciałbym tutaj zaznaczyć, że nie było to zamówienie na 200zł tylko na dokładnie 5180zł, co jak dla mnie jest nie małą kwotą.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że to nie są tylko moje pieniądze lecz suma wszystkich wpłat od rozbiórkowiczów :roll:
Na dzień dzisiejszy (08.10.2020) pieniędzy nadal nie mam na koncie.
Nie poważne podejście do klienta, nie polecam :x
Rzecz rozbija się o rozbiórkę najnowszych Amouage. Perfumeria wystawiła je przedpremierowo nie zaznaczając, że flakonów nie mają, nie zaznaczając również że wysyłka nastąpi później niż napisane na stronie. Po złożeniu zamówienia, dostałem informację że w ciągu 48h flakony zostaną wysłane. Po przeczekaniu tego czasu nadal nie było żadnego info dot. zamówienia. Pisałem maile, dzwoniłem. Zostałem zapewniony że na pewno w przeciągu kolejnych 48h perfumy zostaną wysłane. Nie zostały. Po tygodniowym oczekiwaniu podjąłem decyzję o anulowaniu zamówienia i napisałem e-maila z prośbą o anulację i zwrot pieniędzy na konto.
Minęło 14 dni, po kilku kolejnych telefonach i mailach pieniędzy nadal nie mam na koncie. Biorąc pod uwagę, że nie był to zwrot lub reklamacja towaru, bo żadnego towaru nie otrzymałem tylko odstąpiłem od umowy, liczyłem że perfumeria wyrobi się we własnym terminie 14 dni na zwrot środków na konto. Nie wyrobili się. Chciałbym tutaj zaznaczyć, że nie było to zamówienie na 200zł tylko na dokładnie 5180zł, co jak dla mnie jest nie małą kwotą.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że to nie są tylko moje pieniądze lecz suma wszystkich wpłat od rozbiórkowiczów :roll:
Na dzień dzisiejszy (08.10.2020) pieniędzy nadal nie mam na koncie.
Nie poważne podejście do klienta, nie polecam :x