Czwartek, 1 październik 2020, 09:20
Sobota, 3 październik 2020, 10:05
ale chop napisał(a):https://youtu.be/hmwN32wyXOg Ze pominę stopień zakłamania tych wszystkich influenserow. W sumie marketingowo zabieg jest bardzo dobry. Dobrze to wymyślili żeby zrobić specjalne opakowanie ale tylko tym pseudo blogerom to człowiek jak widzi to od razu special edyszym robi się bardziej special. Bloger powie wszystko co producent chce żeby powiedział bo dostanie za to pieniądze a dodatkowe za wyświetlenia i reklamy itd. Bloger powie ze fantastyczny ten zapach a jak się komuś nie spodoba to przecież jest to tak nieuchwytna rzecz ze każdy może powiedzieć - ty nie czujesz ale ja czuje bo mam taki wybitny zmysł powonienia. Jakaś łaska co mówi składnie po angielsku i jest średnio atrakcyjna obowiązkowo - żeby to ona powiedziała jak od razu jej się majtki ześlizgują z dupy jak czuje tego aventusa - to plus 10 do sprzedaży. No i ze y było głośno, znów o aventusie, żeby pogłoski o jakieś reformulacji przestały mieć znaczenie - nawet jeśli coś zmienili to co z tego skoro po pierwsze nikt nie wie co i czy na pewno a poza tym jakie to ma znaczenie skoro to wciąż działa skoro król dalej jest królem. To ze ta edycja specjalna NICZYM nie różni się od niespecjalne tez jest zajebistym pomysłem - ta kampania od razu sprawia ze zwykły avik jest od razu bardziej specjalny niż był a poza tym co by był za biznes gdyby zwykły avik był inny - a tak ludzie kupuje bo to cud natury. Ludzie w przypadku produktów luksusowych kierują się wyobrażeniami o tych produktach - wystarczy pomalować flakon na inny kolor napisać specjalny i już ludzie uważają ze to coś specjalnego. Podsumowując - uważam ze marketingowo akcja mega - i to w sam raz przed ogłoszeniem podwyżki aventusa.
Wtorek, 6 październik 2020, 17:08
Poniedziałek, 12 październik 2020, 16:58
viewtopic.php?f=9&t=32232
|
|