Niedziela, 1 grudzień 2019, 17:19
Zamówilem na el-nino Cabocharda w starej wersji (wysoki flakon) a dostałem nową wersję (niski, pękaty). Powiadomiłem o tym sklep, odesłałem im paczkę, i dostałem zwrot kasy, ale niestety tylko za perfumy. 24 zł które wydałem na przesyłkę już nie odzyskałem, tak samo nie dostałem zamówionego towaru. Co z tym dalej zrobić? El-nino odpisało mi "proszę złożyć nowe zamówienie".
Jak z tego wybrnąć? Wiem, że była jakaś podstawa prawna przez którą można domagać się zwrotu pieniędzy za wysyłkę, mógłby ktoś ją przypomnieć? I jak ich skłonić do profesjonalnego sfinalizowania sprawy?
Jak z tego wybrnąć? Wiem, że była jakaś podstawa prawna przez którą można domagać się zwrotu pieniędzy za wysyłkę, mógłby ktoś ją przypomnieć? I jak ich skłonić do profesjonalnego sfinalizowania sprawy?