Piątek, 18 grudzień 2015, 18:02
Jezza napisał(a):Band of Brothers! Genialna rola Davida Schwimmera!Nie tylko Davida
Cała obsada bez wyjątku jest rewelacyjna. W ogóle to jeden z najlepszych seriali.
Piątek, 18 grudzień 2015, 18:02
Jezza napisał(a):Band of Brothers! Genialna rola Davida Schwimmera!Nie tylko Davida Cała obsada bez wyjątku jest rewelacyjna. W ogóle to jeden z najlepszych seriali.
Piątek, 18 grudzień 2015, 18:16
Tak, Lewis był rewelacyjny. Fajnie, że jego kariera się wreszcie rozkręca, bo myślałem, że będzie to kolejny, obok D. Morse'a, zmarnowany potencjał.
Piątek, 18 grudzień 2015, 18:32
Jest gdzieś w sieci do obejrzenia ten serial?
Piątek, 18 grudzień 2015, 18:54
W sieci też można legalnie. Na HBO GO masz, sam niedawno oglądałem.
Piątek, 18 grudzień 2015, 18:58
Ja proponuje cala serie XFILES - Z Archiwum X. Idzie od samego poczatku na FOXHD czyli poczawszy od 1 odcinka 1 serii z 1993r. Od Poniedzialku do Piatku od 18 do 20. Codziennie 2 odcinki.
Piątek, 18 grudzień 2015, 18:59
Jezza napisał(a):Można kupić za ~80zł na allegro samą kompaniesupermariobros napisał(a):Jest gdzieś w sieci do obejrzenia ten serial?Panie, jak oglądać to tylko legalnie W Empiku jest promocja na pakiet Kompania Braci/Pacyfik za dwie stówki z masą bonusowych materiałów. albo za 150 metal boxa (damn, pamiętam, jak był za 500) Osobiście wolałbym w bardzo fajnym wydaniu, bez nijakiego Pacyfiku. Gdybym nie miał już normalnego wydania, to bez wahania sprawiłbym sobie metal. Dodatki są świetne, warto obejrzeć.
Niedziela, 20 grudzień 2015, 06:43
Właśnie skończyłem oglądać Narcos
Wstyd, że dopiero teraz, bo jestem ogromnym fanem Moury od kiedy w kinach pojawili się Elitarni. Już po pierwszych 2 min. miałem wrażenie, że serial jest twórcy Elitarnych i nie pomyliłem się. W dodatku sporo osób z ekipy tego filmu pracuje teraz przy Narcos. Ogólnie serial bardzo dobry, jedynie aktor grający Murphyego mnie nie przekonał Moura natomiast zagrał obłędnie i pod koniec był naprawdę przerażający. Jeśli komuś podszedł serial, to polecam obejrzeć Elitarnych, szczególnie drugą część (nie trzeba znać 1).
Niedziela, 20 grudzień 2015, 07:31
emera napisał(a):Nie pamiętam już, jak wynalazłam sobie nowy serial: Dom Grozy/Penny Dreadful (2014)Obejrzałem 2 sezony tego serialu, głównie dla niesamowitej, obłędnej wręcz Evy Green.
Poniedziałek, 21 grudzień 2015, 07:17
michalsiek napisał(a):W sieci też można legalnie. Na HBO GO masz, sam niedawno oglądałem. Trzeba zakładać jakieś płatne konto? Nigdy nie miałem przyjemności z VODem
Poniedziałek, 21 grudzień 2015, 09:56
Jezza napisał(a):Pierwszy odcinek masz za free, do kolejnych trzeba się zalogować, a do tego jest już potrzebna wykupiona usługa HBO GO u operatora. Jak masz nc+ to są spore szanse, że tę usługę już masz. Sprytnie Jest nc+ w domu więc muszę co nich zadzwonić i się zapytać co my tam mamy dokładnie
Piątek, 26 luty 2016, 20:49
Wielbicielom "Vikings" (2013) polecam obejrzeć (choćby dla porównania) The Last Kingdom (2015). Krótki, 2 sezony tylko (choć zakończenie jakby zapowiadało, że ciąg dalszy może się wydarzyć.)
Główny bohater ma takie wesołe iskierki w oczętach, że byłby z niego lepszy zadziorny Robin Hood niż Wiking, ale... Nie jest źle. Wolf Hall (2015) - dwór Henryka VIII, głównym bohaterem jest Thomas Cromwell. Nie ma tu jaskrawego klimatu, przepychu, wielowątkowości "Dynastii Tudorów" (2007-2010), bo obraz jest spokojniejszy, mroczniejszy, smutniejszy, a bohaterowie mniej urodziwi. Pierwszy odcinek może zniechęcić, warto jednak przebrnąć i oglądać dalej (serial ma 6 odcinków tylko). A nowe odcinki "Z Archiwum X" (2016) to jest jakieś nieporozumienie. Scully ma tak gładką buzię (czoło!), że nie mogę się na niczym innym skupić. Mulderowi ubyło temperamentu i wygląda jakby był na xanaxie. A odcinki są zwyczajnie durne i nudne (w porównaniu do tych sprzed lat).
Niedziela, 28 luty 2016, 00:22
Na swoim koncie mam sporą ilość obejrzanych/wciąż oglądanych serii. Z tych co przewineły się w wątku polecam:
Seriale z nowymi sezonami: 1. W garniturach (Suits), 2. Wikingowie, 3. Supernatural, 4. Hawaii Five 0 (nowa wersja), 5. Blacklist, 6. Shameless US (moje TOP5 - nie przewinął się w wątku), 7. House of Lies 8. Agenci Tarczy (dla fanów Marvela) 9. The Flash 10. Marvel’s Jessica Jones 11. Daredevil 12. Fargo 13. Banshee (moje TOP5 - nie przewinął się w wątku) 14. Mr. Robot 15. Kingdom (dla fanów MMA), 16. Orange Is the New Black 17. Człowiek z Wysokiego Zamku 18. Master of Sex 19. Gra o tron (wolę książki) 20. Blindspot (w stylu Blacklist) 21. Marvel: Agent Carter 22. Outsiders (nowość) 23. Power 24. Ballers Seriale zakończone 1. Strike Back 2. True Blood 3. Sons of Anarchy (moje TOP5) 4. Przyjaciele (moje TOP5) 5. Californication, 6. How I Met Your Mother 7. Fringe, 8. Rodzina Soprano (moje TOP5), 9. Boardwalk Empire 10. Spartacus 11. Magic City, 12. Camelot (tylko i wyłącznie ze względu na Eve Green) 13. Da Vinci's Demons 14. Wataha (polski) 15. Narcos 16. Marco Polo (może będzie II sezon) 17. Hung 18. Świat w opałach, To tyle, coś mi się przypomni to dopisze.
Niedziela, 6 marzec 2016, 22:19
Mój top topów to zdecydowanie:
-Suits (ulubiony serial i jedyna 10 jaką kiedykolwiek wystawiłem na filmwebie) -Fargo (jeden sezon lepszy od drugiego, rewelacyjny scenariusz) -The Knick (za niesamowity klimat i tematykę) -Family Guy (za świetne przedstawienie absurdów otaczającego nas świata w groteskowy sposób) Wszystko polecam!
Poniedziałek, 7 marzec 2016, 09:29
Mój ranking to:
1. Friends (jedyny serial, który mogę oglądać non-stop i nigdy mi się nie nudzi.) 2. Suits (jedyną wadą tego serialu jest fakt, że bez sensu jest go oglądać drugi raz) 3. Z-nation (wadą tego jest z kolei jego długość - tylko 2 sezony a ryje banię dobrze) 4. House M.D. (ten z kolei ciut za długi ale postać Housa chyba już legendarna) 5. Breaking Bad ( zaleta - skończony na amen) 6. Walking Dead (ten ciągnie się trochę za długo i wiele odcinków po prostu nudnych) 7. True Detective (bardzo dobra obsada i ciekawa fabuła, pierwszy sezon moim zdaniem znacznie lepszy od drugiego) 8. Flash Forward (niestety bezsensownie urwany po pierwszym sezonie, chyba zbyt skomplikowany dla hamburgerów :/) 9. Orange is the new black (po prostu dobry, czekam na kolejny sezon)
Poniedziałek, 7 marzec 2016, 09:49
t00kie napisał(a):Mój ranking to: Też tak mam z Przyjaciółmi, obejrzane 10 sezonów co najmniej 10 razy każdy odcinek Dodam jeszcze ostatnio "odkryty" serial, Magia kłamstw, dopiero zaczynam i już się nie mogę od niego oderwać
Poniedziałek, 7 marzec 2016, 14:41
Wspaniałe stulecie rządzi. Pierwsza miłość to już serial kryminalny.
Poniedziałek, 7 marzec 2016, 16:17
Ostatnio zdarzyło mi się obejrzeć jeden odcinek Bates Motel (Psychoza), wydał się fajny. Ale 2 rzeczy przykuły moją uwagę. Po pierwsze to dziwna niezaradność matki do starszego syna, który ją "terroryzuje" oraz dwa, sam aktor grający postać Dylana, który kompletnie moim zdaniem nie pasuje do tej roli. Prędzej widziałbym go w roli eleganckiego uwodziciela, niż gagatka w skórzanej kurtce, który tylko szuka kłopotów.
Środa, 9 marzec 2016, 01:23
Z seriali polecam "The Wire" http://www.filmweb.pl/serial/Prawo+ulicy-2002-87721
Serial inny niż wszystkie. Serial z dużymi aspiracjami, coś nawet jakby z pogranicza fabuły i reportażu. Twórcy postawili sobie bardzo ambitne zadanie pokazania realiów życia w USA i funkcjonowania całego systemu - od decydentów i elity politycznej, poprzez niższy szczebel (stróżowie prawa, dziennikarze), a na ulicy rządzącej się swoimi prawami kończąc. To wszystko się ładnie zazębia; decyzja podjęta na jednym szczeblu systemu oddziaływuje na pozostałe jego szczeble. I z tego wynikają różne akcje i nierzadko przepychanki między trybikami systemu. Do tego fajne postaci z McNultym na czele i spora dawka inteligentnego humoru. Najmądrzejszy serial jaki w życiu oglądałem. Wymaga trochę większego skupienia, ale odwdzięcza się z nawiązką. Dialogi zaś, miałem wrażenie, pisali momentami filozofowie albo poeci. A tutaj scena z "The Wire", w której Panowie policjanci rozpracowują miejsce przestępstwa posługując się jednym słowem: https://www.youtube.com/watch?v=r9fTPNPuzS0 :lol: O, już widzę, że Jezza wyprzedził mnie i zarekomendował: Jezza napisał(a):7. The Wire - absolutny #1 w kategorii produkcji wszechczasów. Jak ktoś jest zainteresowany - polecam poczytać kilka faktów na temat jego powstawania. Oł sziiiiieeeeeeeeeeeeeeeeet A ostatnio wciągnąłem 2gi sezon "Fargo". Takie nawet ok, ale szału nie ma. 6/10
Środa, 9 marzec 2016, 04:10
House of Cards. Czy obejrzał już ktoś najnowszy sezon? Jest dobrze? Tylko bez spojlerowania proszę
Środa, 9 marzec 2016, 15:10
Jezza napisał(a):Od siebie dorzucę jeszcze nowy serial Billions - bardzo przyjemnie się ogląda, głównie ze względu na Maggie Siff. Świetna jest też rola Damiana Lewisa. +1 |
|